Presents en una cronoescalada d’esquí de muntanya
Aquest dissabte s’ha celebrat el campionat d’Espanya de cronoescalada d’esquí de muntanya a Port-Ainé.
RuralTursític, a través deOciSport, hi hem estat presents com a responsables de muntatgte de la infraestructura de sortida i arribada de la cronoescalada d’esquí de muntanya a Port-Ainé, puntuable pel Campionat d’Espanya
L’escassetat de neu havia obligat a canviar d’ubicació, que inicialment era a Espot, i buscar un itinerari més curt per intentar aprofitar el màxim, la poca neu que hi havia. La prova ha començat a la cota 2000. A les 11:15 es donava el tret de sortida per a les dones i categories inferiors. Una estona més tard pels homes. Amb un cel tapat i sota grans volves de neu s’ha arribat al Pic de l’Orri amb un vent que feia tombar. Els guanyadors han estat Mireia Miró en dones i Killian Jornet en homes.
Un èxit de prova malgrat la falta d’innivació sobre el terreny, no caient del cel, on 270 corredors han lliscat pendents amunt. Un itinerari de poc més de 2,6km i un desnivell de 480m que ha portat als corredors al Pic de l’Orri. Una bona organització que s’ha adaptat a les condicions nivològiques, ha fet que la prova sigui recordada per tothom.
Posted on Desembre 18, 2011, in ORGANITZACIÓ EVENTS and tagged cronoescalada, esquí de muntanya, Por-Ainé. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.
Deixa un comentari
Comments 0