Nova edició dels cursos GPS, orientació, mapa digital, compeGPS, wikiloc.
Ja tenim aquí una nova edició del curs d’orientació, GPS i cartografia digital del Club Excursionista Madteam i RuralturisTIC.
Són 4 cursos o un de sol. Com tu vulguis.
Curs dirigit a tots els aficionats a les activitats a la natura. Amb l’objectiu de dotar-los dels coneixements necessaris para aprendre a orientar-se, situar-se i saber cap a on dirigir-se amb seguretat, així com poder conèixer la nostra posició amb la lectura d’un mapa i una brúixola, d’un GPS.
Curs que ens donarà mes seguretat a la nostra activitat de muntanya, ens permetrà planificar la ruta a realitzar de forma mes precisa i segura. S’intercalen xerrades teòriques i sortides pràctiques durant el curs per aconseguir aprendre de forma lúdica i entretinguda.
Explicacions, exercicis i teoria a més de sortides, pràctiques i geocaching.
Continguts
Amb la col·laboració de la biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell.
GPS i cartografia:
Dissabte 6 d’octubre 10 h a 14 h (T) | Dissabte 6 d’octubre 15 h a 19 h (P)
Orientació:
Dissabte 20 i 27 d’octubre 10 h a 13 h (T) | Dissabte 20 i 27 d’octubre 14 h a 18 h (P)
Wikiloc:
Dissabte 10 novembre 10 h a 14 h (T) | Dissabte 24 novembre 10 h a 14 h (P)
Compe GPS land:
Dissabte 17 novembre 10 h a 14h (T) | Dissabte 24 novembre 10 h a 14 h (P)
Posted on Setembre 16, 2012, in ACTUALITAT and tagged cartografia digital, Curs GPS, Curs orientació, GPS. Bookmark the permalink. 2 comentaris.
Un curs molt amè i molt didàctic. Les meves nocions de orientació abans del curs eren bastant pèssimes, a dia d’avui amb un mapa i una brúixola em veig capaç de seguir un rumb,mantenir-lo, i arribar a un destí prefixat. Sembla poca cosa però es molt important.
El Marc su curra bastant i es fa molt entenedor.
PD. Qui va fer fotos si les pot passar per mail.
Gracies!!!!
Per tots aquells que volgueu aprendre que són els datums, els formats de coordenades, com llegir-los, interpretar-los, aquest curs és realment fantàstic. A part del repàs dels orígens i funcionament dels GPS, l’apartat dels datums és bàsic i necessari.
Les pràctiques que vam fer per la tarda, fantàstiques!! Per posar en pràctica tot allò que s’apren al matí. Si algun cop heu fet geocaching o navegació amb GPS, hi ha moltes coses del curs que ja coneixereu segur, però a mi em va servir per aprendre el que comentava més amunt.
Ah si, i el profe, un paio d’allò més simpàtic 😉